Nu är man här på i19 igen!

Idag har vi hållt på med mätningar för sprängdeg och massa sånt pyssel. imorgon kliver vi på beredskap i en vecka då ska man typ ha allt man har färdigt packat så det bara är att dra om det händer nå. hoppas det inte händer nå så man får sova och ta det lugnt och självklart prata med min älskling. Sen till helgen skulle vi plocka ut ksp 58 hoppas det blir kul att skjuta med den. och nu blir man borta från älsklingen i 3 veckor med och det typ är ju drygt som satan det. men vi fixar det. ne nu tänkte jag ringa min flickvän och ta det lugnt på luckan.

Ha det nice (:

Älskar dig Jennie Ericson <3
Du är mitt ljus <3



Jag under GSU på pampas, i stridens tecken ^^ ;)

Kommentarer
Postat av: JENNIE ERICSON

Du är finare :) Ja grymt :D hihi! Älskar dig mest av allt <33

2010-01-25 @ 19:59:41
URL: http://jennieericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0