JONSSON aka 2:a förare till mig!

Oskar Jonsson pojke på 19 vintrar som är mitt PB. Han är grymt rolig och livar uppstämningen. och det är bara han som lyckas med allt tok. Här kommer en sak han sa här om dagen efter att kört in i kanten på rondellen. " Seriöst nån måste ta på sig det här, nån måste det. annars kommer jag få skit " haha!

Det var även riktigt roligt när han körde av med Hiluxen också med röven först och kapten körde förbi sen. och jag kan garantera att jag kommer nog skriva en massa mer tok om han.

Och han är jämt naken så nu i nu läget så har vi så här många ökennamn på han, Dikes jonsson, 2:a föraren, The Naked man jonsson och Fittjäveln det jag kommer på nu. Men om nån vet nå mer av mina lumpar polare så kommentera det så skriver jag dit det åh ;) ha det bra! häääj!


The naked man jonsson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fittjävlen glömde du ju

2010-02-06 @ 17:12:55
Postat av: JA, tomas då?!

modebloggar'n halvarsson

2010-02-06 @ 20:12:14
Postat av: JENNIE ERICSON - Just nu, Nya foton!

han är ju bög ju x) the gayman jonsson!



Puss <3

2010-02-07 @ 21:33:16
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Postat av: The naked man Jonsson

Ja jag ligger ju inte med någon som Halvar iaf, det är värre!

2010-02-08 @ 19:35:47
Postat av: JENNIE ERICSON

Bra att du erkänner min vän ;) haha nej då äre fan värre att vara bög.

2010-02-09 @ 18:52:52
URL: http://jennieericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0