Dagen-T Tillbaka till Boden!

NU ska jag börja blogga så man har nånting mer att göra på dagarna. Nu sitter man hemma med Jennie och är hundvakt. Om 9 timmar börjar jag åka tåg till Boden och kommer bli borta från Jennie i 3 veckor. och det kommer bli skapligt segt men vi ska nog fixa det tänker jag. Till veckan ska vi hålla på med miner tror jag i alla fall minsök. Hoppas det blir kul i alla fall. ska försöka lägga upp lite bilder och skriva i veckan. haha får man se vad alla lumpar polare kommer att säga om att jag bloggar haha. Dom kommer nog läsa min blogg dom åh. ;)

Ne nu ska jag vara med min älskling innan jag åker hoppas tiden går sakta!

Ha det bra :)


Älskar dig Jennie :) <3


Vi byggde bro förra veckan :) Ingkomp äger ;)
BJörklund, Johnsson och behrenfeldt! Ingkomp äger ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Duktig du är på att blogga prinsen min ;)

Ja gud va segt att du snart åker ifrån mig igen :( Bläää, och i 3 hela veckor, kommer bli skittråkigt :(



ÄLSKAR DIG DANIEL HALVARSSON ! <33

2010-01-24 @ 13:04:09
URL: http://jennieericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0