Nu är vi klar med ksp 58 (:

Nu har jag och Jonsson skjutit som galningar och det var jätte kul. men om man har jätte kul så blir det ju också jätte tråkigt nån gång och ikväll fick vi vårda 16st ksp 58 på typ 2 timmar och det vart stressa som fan och sen när det vart visitation så kom våran löjtnant med vita handskar så då vart man ju nervös som fan men som tur var gjorde han bara stick prov överallt. Nej nu ska jag sova för imorgon blir det städa och byte av chef för i19 och då ska vi stå där och bara lyssna tänker jag så då blir det mycket kläder. ha det bra.

bye bye.

Saknar dig älskling (: <3<3



Otroligt fint väder idag.


Ksp 58b.


bohjort och jag när vi åkte vita blixten ;)

Kommentarer
Postat av: JENNIE ERICSON - Just nu, Nya foton!

Ja men va bra, jag är glad att du verkar ha de kul också gibben :) älskar dig mest av allt <3<3<3

2010-02-04 @ 18:04:02
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Postat av: The naked man Jonsson

när fan ska du göra ett inlägg riktat mot mig då? vart ju grymt besviken när jag läst igenom allt men inget om mig!

Lägg upp någon nakenbild och skriv nått om mig nu!

2010-02-06 @ 13:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0