Imorgon börjar ksp 58 utbildningen.

Idag hämtade vi ut ksp 58. hoppas att det blir mest att skjuta än teori. igår hade vi kvällstjänst så orkade inte skriva nå. efter att vi hade gjort en hel hög med saker så trodde vi att vi skulle sluta. då fick vi en massa saker att göra av våran sergant. men det är väl så det ska vara tydligen. laddar upp lite bilder så ni får se vad vi gjort i veckan också. det var skapligt kollt att skjuta salut i alla fall. men nu ska jag äta kebabrulle ^^ byebye :)


Älskar dig Jennie Ericson (: <3


jag med en ksp 58 :) hoppas att det blir kul med den.


Våran pjäs som är längst bort precis skjutit ett skott (: Lindqvist som
går längst fram.


Jag efter isvaksbad, uppfriskande.


Jag minpikar.


Våran isvak som vi gjorde. Acaralp som trycker på.

Kommentarer
Postat av: JENNIE ERICSON

Älskar dig med <3<3<3<3

2010-01-29 @ 20:00:48
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Postat av: JENNIE ERICSON

jaa :D älskar dig mst av allt gubben <333

2010-01-31 @ 19:39:42
URL: http://jennieericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0