Is brytning idag!

Idag har vi varit och brytit is som tokar. det vart mest att stå och kolla tycker jag. nu har vi klivit på beredskapen och imorgon ska vi har beredskaps tjänst och träna på att skjuta salut ^^ för kungen har ju namsdag på torsdag så då ska vi skjuta salut. och sen ska vi ha ett beredskaps test nån gång i veckan då vi ska testa att rycka ut med packning och stridsutrustning. hoppas det inte bli mitt i natten bara. får se om jag skriver nå mer idag känner mest för att ta det riktigt lugnt. för det verkar vara en hel hög som vill låna min dator. och så måste jag ju säga att vi fick lättöl till maten idag det var nice.

hejdå!!

Saknar dig Jennie och
älskar dig så otroligt mycket :) <3






En bild på den underbara maten vi får. :P även kallad sörja,
hundmat, kattmat, oätligt och grön påse. blä för den.

Kommentarer
Postat av: JENNIE ERICSON

hihi ja :) Tack gubben :) Bläh för grönbajspåse :) älskar dig mest <3<3<3

2010-01-26 @ 19:11:22
URL: http://jennieericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0