Imorgon skjuter man dom första banden.

Imorgon blir det att vara ute hela dagen och skjuta ksp 58 och signal pistol tror jag det heter. så det blir att skjuta ksp i strids belysning. hoppas dett blir kul. det sega är att vi är så många så det kommer bli bakom station och där blir det att ladda band och ha fss skit som vi måste göra om för typ 4 gången eller nå. dom har ju typ räknat på 1000 skott imorgon på varje person så det blir ju typ 31 tusen skott. men hela dagen blir från 07.30 till 20.30 så det är det dryga. men tiden kommer nog spruta iväg, lika som skotten. och idag så har vi byggt en sjukt stor snö grotta. haha lite coolt det är att bygga snö grottor. Fan vad kul man hade när man var liten.



Ska fan skjuta sönder dom där tavlorna som fan. ;)



Och jag saknar dig så sjukt mycket min ängel <3
du är så otrolig underbar :) du får mig att vara
den lyckligaste i världen <3<3

Kommentarer
Postat av: JENNIE ERICSON

Tack gubben :D hihi.



söt du är gubben, fint du skrivet :) Älskar dig mest och saknar dig hur mycket som helst! <33

2010-02-01 @ 20:12:31
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Postat av: Josephine

jennie är min också ;)

2010-02-01 @ 20:31:57
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0